Forum Nemesis Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
Ecouter de la musique
Un mail à arnaque...

Répondre au sujet    Forum Nemesis Index du Forum » PUBLIC » La taverne Sujet précédent
Sujet suivant
Un mail à arnaque...
Auteur Message
Ombrelunh
Membres

Féminin Scorpion (23oct-21nov) 龍 Dragon
Point(s): 0
Moyenne de points: 0,00

Message Un mail à arnaque... Répondre en citant
Plop plop. Regardez le beau mail d'hameçonnage que je viens de découvrir dans ma boîte mail...
Je me demande où ils ont récup mon adresse et j'avoue, sur le moment, ça m'a foutu les jetons >< (d'ailleurs, ça me fout les jetons de voir qu'on peut m'envoyer des mails pareils ><)

Citation:

De : noreply@blizzard.com (noreply@blizzard.com)

Greetings,
An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use
The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account. If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated.
In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account.
To verify your identity please visit the following webpage:

[je mets pas l'adresse pour pas vous donner envie de cliquer... savoir qu'après les www il y avait directement .battle.net au lieu d'y avoir .eu.battle.net]

Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft.
Sincerely,

Account Administration
Blizzard Entertainment

Jeu 29 Avr - 11:49 (2010)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Jeu 29 Avr - 11:49 (2010)
Répondre au sujet    Forum Nemesis Index du Forum » PUBLIC » La taverne Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Portail | Index | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation